KRISTALGLAS je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje KRISTALGLAS d.o.o., Cesta Leona Dobrotinška 21, 3230 Šentjur, matična št.: 6543804000, davčna št.: 66032253, in je hkrati ponudnik e-storitev. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč zakonske obveznosti o varstvu potrošnikov, varovanju osebnih podatkov in e-poslovanju.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi: kupca, naročnika) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med njima. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu KRISTALGLAS.
Kupca in ponudnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Kontakt, delovni čas in prevzemno mesto
Če potrebujete dodatne informacije ali pomoč pri spletnem nakupu, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-naslova: kristalglasdoo@gmail.com. Odgovorili bomo v najkrajšem možnem času. Za vse informacije glede oddanega naročila se prosimo, sklicujte na št. naročila (npr. #5555), ki jo najdete v prejetem obrazcu za potrdilo naročila.
Spletna trgovina za oddajo naročil deluje 24 ur na dan, vaša naročila pa so v fizični obdelavi v času delovnika fizične trgovine KRISTALGLAS.
Če želite vaše naročilo prevzeti osebno, lahko to storite v delovnem času in na naslovu KRISTALGLAS, Cesta Leona Dobrotinška 21, 3230 Šentjur, pri čemer nam je to potrebno sporočiti hkrati z oddajo spletnega naročila. To storite na naslov kristalglasdoo@gmail.com in se pri tem sklicujete na št. naročila.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
* bistvene značilnosti blaga
* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene v spletni trgovini
Cena označena ob artiklu je redna cena posameznega artikla v naši spletni trgovini. Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s tukaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
V rubriki Znižano so cene ob artiklih znižane redne cene in prav tako vsebujejo DDV. Znižane cene nimajo vnaprej določene veljavnosti.
V izjemnih primerih se lahko zgodi, da je cena artikla napačna ali se spremeni med obdelavo naročila, v teh primerih bo KRISTALGLAS naročnika o tem takoj obvestil na posredovan e-naslov in mu omogočil odstop od nakupa, ki ga mora kupec pisno sporočiti na ponudnikov naslov ali na kontaktno e-pošto v zakonskem roku 15 dni.
Prijava v spletno trgovino
V spletno trgovino KRISTALGLAS se za nakup ni potrebno prijavljati, lahko pa to storite, če želite ustvariti svoj račun. Če želite opraviti zgolj nakup, morate le vpisati zahtevane podatke ob oddaji naročila.
Naročanje
Ko v razdelku Trgovina izberete željeni izdelek, sledite navodilom. Ta vas po korakih vodijo od izbire artikla in količine, do vnosa potrebnih podatkov za dostavo in plačilo ter končne potrditve naročila. Naročila ni mogoče zaključiti, če ne obkljukate možnosti, da ste prebrali oz. ste seznanjeni s Splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo nakupa je opravljeno, ko na vaš vneseni e-naslov prejmete sporočilo z obrazcem Hvala za vaše naročilo, ki vsebuje podatke o naročilu, dostavi in plačilu.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Cene ponudbe veljajo 3 dni.
Kupoprodajna pogodba in izpolnjevanje obveznosti
Kupoprodajna pogodba med KRISTALGLAS in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko KRISTALGLAS kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom/predmetom sporočila: Vaše naročilo z dne mesec xx, xxxx). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika storitev kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in ustrezno varovana.
Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset (30) dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače. Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker
blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila, najkasneje v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
O nameravanem odstopu od pogodbe nas mora kupec v zakonsko določenem roku (15 dni) obvestiti pisno na naslov KRISTALGLAS, Cesta Leona Dobrotinška 21, 3230 Šentjur ali na e-naslov kristalglasdoo@gmail.com.
Pošiljka mora biti vrnjena s priporočeno pošto na vaše stroške in ustrezno odpremljena (zavarovana pred poškodbami). Vrnjeni pošiljki mora biti obvezno priložen račun.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot) ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, potrošnik pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZvPot, teče petnajstdnevni rok za uveljavljanje pravice od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini (nepoškodovano, ni znakov uporabe) odposlati podjetju v petnajstih (15) dneh po sporočilu podjetju o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za artikel, vendar ima pravico odšteti znesek stroška poštnine. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.
Pravice iz naslova stvarne napake
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja NA TEJ POVEZAVI
Pravice iz naslova stvarne napake (37. – 37.č člen Zakona o varstvu potrošnikov) lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu osebno (o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo) ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Ob tem mora priložiti račun ter pisno obvestilo o napaki, v katerem jo natančno opiše. Prodajalcu mora omogočiti, da artikel, ki je predmet uveljavljanja pravice, pregleda.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Prevzem artiklov vrnjenih iz obravnave stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 15 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu KRISTALGLAS, Cesta Leona Dobrotinška 21, 3230 Šentjur. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine KRISTALGLAS in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Izdaja računa in način plačila
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom o pravici do dostopa od pogodbe. Uporabnik naročeno blago plača ob dostavi.
V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu KRISTALGLAS, prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vas bomo o tem pisno obvestili in sporočili ali je dobava možna ter v kakšnem času. V kolikor dobavni rok za kupca ni sprejemljiv, lahko odstopi od naročila s pisnim obvestilom po pošti ali na e-naslov v roku 15 dni.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Kupec poravnan kupnino dostavljavcu pošiljke. Izvajalec dostave je izbran s strani ponudnika storitve.
Neprevzeti paketi
Kupec je po Obligacijskem zakoniku dolžan prevzeti in plačati odkupnino za naročeno pošiljko. V kolikor kupec pošiljke ne prevzame, s tem dejanjem ponudniku povzroča finančno škodo. V primeru neprevzete pošiljke stranki zaračunamo stroške neprevzema (3€ + 3,99€ poštnina za vsa naročila) ter strošek same pošiljke, ki vključuje administrativne stroške priprave pošiljke, obdelave neprevzete pošiljke in stroške embalaže (v skupni višini: 10,00€ za vsa naročila).
Naročnik se lahko zaračuna stroškov izogne z naročilom vnovične dostave, povečane za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, računov in ostalo potrebno komunikacijo ter morebitno občasno pošiljanje informativnega/oglasnega gradiva.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.
Oglasna sporočila
Oglasna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Oglasna sporočila lahko prejemate, če ste opravili nakup v naši spletni trgovini. Uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavi od prejemanja informativnega/oglasnega gradiva tako, da na kontaktni e-naslov ponudnika kristalglasdoo@gmail.com ali naslov trgovine Cesta Leona Dobrotinška 21, 3230 Šentjur pošlje sporočilo z zahtevo po prenehanju prejemanja omenjenega gradiva in navede kontakte, na katere to gradivo prejema.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Vašo pritožbo lahko oddate na naslov kristalglasdoo@gmail.com ali pisno na KRISTALGLAS, Cesta Leona Dobrotinška 21, 3230 Šentjur.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Hvala za vaše zaupanje!